Holbox Mexico Jukatan

Malo sem brskal po mojih arhivih iz potovanj, in našel tele fotografije iz otoka Holbox v Mehiki.

P.S.
Klikni na fotografijo za povečavo!












Komentarji

  1. sanjsko... kr skočila bi v fotke... perfektno!

    OdgovoriIzbriši
  2. res sanjsko, čudovito si prikazal vse lepote narave

    OdgovoriIzbriši
  3. cestitke, dobre fotke, ko sem gledal pelikane na sredi sem se spomnil da sem 1x videl fotko s pšelikanom ki mi je bila ZELO vsec,.. no ko sem prisel do dna se je izkazalo da je ta fotka zadnja v tej objavi,... mislim da sem jo videl pred priblizno 2 leti,... ta zadnja mi je pa res top
    lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Super fotke, vsaka zase fajn. Ze sam motiv je super ker nekatere svtari sploh ne vidis v sloveniji.

    OdgovoriIzbriši
  5. lepo ujeti motivi in leeeepe barve

    OdgovoriIzbriši
  6. lepe barve in fajni motivi...
    BTW 70-200 je ostra k strela...
    lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlične fotke. Sicer pa lokacija naredi svoje. Super. Bo treba obiskat to plažo... ;)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave