Nikon D7000 in D700, kratka primerjava kvalitete ISO nastavitev - NEF III. del

Tukaj je tretji del te Nikon D7000 - D700 trilogije. Na različnih forumih, še posebej na dpreview, so izrazili željo po testu narejenem iz NEF (RAW) datotek. Tako sem naredil test še enkrat in konvertiral fotografije v dveh različnih RAW konverterjih. Prvi set fotografij je narejen s pomočjo Lightroom programa, brez korekcij in z standardnimi tovarniškimi nastavitvami. NR je bil izklopljen. Drugi del testa pa s pomočjo Nikon Wiev NX2 programa, tudi z standardnimi nastavitvami, fotografije sem samo izvozil v JPG. Pri obeh fotoaparatih sem uporabil isti objektiv Nikkor 28-70 f2.8, WB je bil ročno nastavljen na 5560K, zaslonka je bila f8, pri obeh sem dodal korekcijo osvetlitve -1 EV. Kakor kaže Nikonov program View NX, kljub temu, da sem imel NR funkcijo v aparatu izklopljeno, še vedno do neke mere filtrira šum pri visokih ISO nastavitvah.

Here is third. part of D7000 - D700 trilogy. This time I converted photos from NEF files, using 2 diferent raw converters, Lightroom and Nikon View NX2. WB was set to 5560K, lens is Nikkor 28-70 f2.8 set to F8, exposure corestion -1 EV. Same setings on both cameras. From the photos is evident that Nikon View NX2, reduce some of the noise in high ISO setting. On both cameras NR was OFF.


Za večje fotografije 100% izrez kliknite s kurzorjem na fotografijo.

Fotografije konvertirane s pomočjo Lightroom programa.













Fotografije konvertirane s pomočju Nikon View NX2 programa.











Tudi pri tem testu se je pokazalo, da je Nikon D7000 zelo blizu D700. V Lightroom programu se je dalo izklopiti vse nastavitve, kar se tiče redukcije šuma. Pri NX2 pa sem samo konvertiral v JPG, pač kakor naredi ta program brez poseganja.





Komentarji

  1. Sem pogledal vse 3 dele te tvoje primerjave in evo, tale D7000 je superca aparat; za tega dobrega jurja je krasna rezervica enemu FX aparatu.

    Pa pohvale za trud in voljo!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave